רואה חשבון לאדריכלים, אדריכלי נוף ומעצבי פנים

עמוס כץ ושות' – רואי חשבון הינה פירמת ראיית חשבון מובילה ומקצועית, אשר פועלת בירושלים ובתל אביב מזה למעלה מ-30 שנה. לפירמה למעלה מ-40 עובדים מנוסים, לרבות רואי חשבון, יועצי מס ומנהלי חשבונות והיא התברגה בין פירמות ראיית החשבון המובילות והגדולות ביותר בארץ. עם ותק וניסיון, לצד הקפדה על ערכים ומקצועיות, במשרדיו של עמוס כץ הלקוחות נהנים משירות מקצועי מהמעלה הראשונה, מיחס אישי ומשירות המותאם לצרכיו של הלקוח. במשרדינו הלקוח נמצא במרכז והכל נעשה עבורו ועבור עסקיו, והכל כמובן במסגרת החוק.

רבים מבין לקוחותינו נמנים תחת מקצועות האדריכלות, עיצוב הפנים, ואף אדריכלות נוף. במרוצת השנים נצברו בידינו ניסיון וידע רבים בכל הנוגע לטיפול פיננסי בלקוחות מתחומים אלה, ואנו עושים זאת תוך התייחסות קפדנית לצרכיהם האישיים וכן לזכויותיהם הקבועות בחוק.

בהקשר זה, יש לתת את הדעת להוראות ניהול הספרים הייחודיות החלות על אדריכלים. בתוך כך יש לציין כי כיום אדריכל אינו רשאי להירשם כעוסק פטור לעניין חוק מס ערך מוסף, וכי אדריכלים כבעלי מקצוע חופשי, רשאים לנהל מערכת הנהלת חשבונות חד-צידית, ולדווח על בסיס מזומן, ללא קשר למחזור הפעילות של עסקיהם. כמו-כן למשרדנו ניסיון רב בהכנת אישורי רואי חשבון הנדרשים לאדריכלים ומעצבי פנים כאשר אלו ניגשים למכרזים של פרויקטים חדשים.

מבין השירותים המוענקים על ידי משרדינו לאדריכלים ומעצבי פנים:

• ניהול חשבונות מלא ומקיף, לרבות חשבות שכר, על ידי צוות מנהלות חשבונות מנוסה ומקצועי.
• פתיחת תיקים ברשויות המס לאדריכלים ומעצבי פנים.
• ייעוץ עסקי אסטרטגי לקידום העסק.
• הגשת דוח שנתי על ידי רואה חשבון המתמחה בייעוץ לאדריכלים ומעצבי פנים.
• דיווח שוטף לרשויות המס, מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
• הגשת הצהרת הון, אישורים לצורך מכרזים וכן דוחות מיוחדים באם צריך.
• חשיבה מקיפה וביצוע תכנוני מס לצורך תשלום מס מינימלי, בהתאם לחוק.

בעמוס כץ ושות' – רואי חשבון מוענקים שירותים נרחבים שמטרתם לקדם עבודה יעילה, רווחית וטובה יותר עבורך. כל השירותים המוצעים על ידי משרדינו מוענקים במסירות רבה, אכפתיות ובמקצועיות, תוך שהלקוחות במשרדינו זוכים ליחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך מסגל זוטר ובכיר כאחד.

צרו קשר:

אם הנכם אדריכלים, אדריכלי נוף או מעצבי פנים וברצונכם לקבל מגוון שירותים פיננסים ברמה גבוהה מקומכם עמנו! פנו אלינו עוד היום דרך טופס יצירת הקשר באתר או התקשרו אלינו בטלפון לירושלים – 02-5665122 או למשרדנו בתל אביב- 03-9665122, וקבעו פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות, עם רואה חשבון המתמחה בייעוץ בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים.

לתיאום פגישת ייעוץ חינם וליצירת קשר