אנו, בעמוס כץ ושות' רואי חשבון, מעניקים שירותי ראיית חשבון מזה למעלה מ-30 שנה –  החל משנת 1987. אנחנו מעניקים שירותי ראיית חשבון בתל-אביב באופן מקצועי ואיכותי, תוך הקפדה על יחס אישי ומתן מענה מיטבי לכל לקוח.

יתרונו היחסי של המשרד הוא בהיותו מחד גיסא גדול מבחינת יכולתו לספק שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ובמגוון רחב של תחומים, אך מאידך גיסא בעל אופי אישי ומשפחתי כך שמתפתח מול הלקוח קשר עמוק, מקצועי ואיכותי המבוסס על היכרות בלתי אמצעית עם הלקוח כאדם וכבעל עסק

השירותים שאנו מעניקים כוללים, בין היתר: שירותי הנהלת חשבונות, עריכת וביקורת דוחות כספיים, הגשת דוחות לרשויות המס וטיפול בהתנהלות השוטפת מול הרשויות, ייעוץ לעסקים חדשים ולעסקים קיימים, שירותי מיסוי שוטף ותכנוני מס, ייעוץ כלכלי, ייעוץ בפרישה מהעבודה ועוד.

השירותים ניתנים על ידי רואי חשבון, יועצי מס ומנהלי חשבונות מהשורה הראשונה. למידע נוסף אודות הצוות המקצועי הבכיר – בקרו כאן. כמו-כן אם תרצו לקרוא עוד על משרדנו – תוכלו לעשות זאת בעמוד הבא המפרט על המשרד ועל החזון שלנו.

אם הגעתם לעמוד זה, כנראה שאתם מחפשים רואה חשבון בתל אביב – ואנחנו מזמינים אתכם להכיר אותנו על כוס קפה במשרדנו, ללא כל עלות והתחייבות. אם הנכם מתייחסים לעסק או לפעילות הכלכלית שלכם באופן רציני ומשמעותי – מדוע שלא תשקיעו 30 דקות בפגישת ייעוץ ללא עלות והתחייבות, ותבחנו את האפשרות לקבל שירותים מקצועיים ממשרדנו? צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום פגישה ותצאו נשכרים.

בין אם הנכם בשלבי ההקמה של עסק חדש, ובין אם העסק שלכם בשלבי צמיחה ואתם מחפשים משרד רואי חשבון שיעזור לכם להזניק את העסק קדימה בראש שקט – מקומכם איתנו. אנו מתמחים במגוון רחב של שירותים, ובניהם שירותי ביקורת, הנהלת חשבונות, שירותי מיסוי והחזרי מס, ייעוץ עסקי-אסטרטגי, הערכות שווי ועוד. למידע נוסף – כנסו לעמוד ההתמחויות שלנו.

תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות טפסי יצירת הקשר שבאתר, או ישירות בטלפון: 03-9665122. כאמור אנו מציעים פגישת ייעוץ ראשונה בת 30 דקות עם רואה חשבון בתל אביב ללא עלות וללא התחייבות.

לתיאום פגישת ייעוץ חינם וליצירת קשר