רואה חשבון לרופא

משרדנו עמוס כץ ושות' – רואי חשבון מעניק ליווי מקיף לרופאים עצמאיים ובעלי חברות החל בהקמת המרפאה וכלה בניהולה השוטף. במשרדנו תזכו ליחס אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר ולהשקעה מרבית בקידום ופיתוח עסקכם, תוך שמירה על דרישות והוראות החוק.

החל משנת 1987 ועד היום אנו מעניקים שירותים מגוונים למספר רב של רופאים בעלי עסק עצמאי, ומוודאים כי כל אחד מלקוחותינו מנצל את הטבות המס להן הוא זכאי כרופא עצמאי או בעל חברה. אנו מקפידים לפעול בהתאם להוראות הספציפיות החלות על רופאים תוך עבודה יסודית ומתמשכת במטרה לאפשר לבעלי העסק להתרכז בפעילות העסקית ולאפשר למרפאה לצמוח. אצלנו בעמוס כץ ושות' מעניקים לכל לקוח פתרונות התואמים את סביבת העסקים של תחומו, וכך גם ללקוחותינו הרופאים. במהלך 30 שנות הניסיון של משרדנו נצברו ידע רב ובקיאות עמוקה בזכויותיהם ובחובותיהם של הרופאים המנהלים עסק פרטי, ואלו מאפשרים לנו לייעץ לקבלת החלטות כלכליות מושכלות ולהביא את עסקך לשגשוג.


בין השירותים המוענקים על-ידי משרדנו:

• שירותי הנהלת חשבונות מלאים לרופאים בהתאם להוראות החלות עליהם.
• עריכת וביקורת דוחות כספיים לחברות.
• בדיקות כדאיות כלכליות בהקשרי הקמת מרפאות.
• הגשת דו"ח שנתי לרשויות המס.
• ייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ.
• ייעוץ עסקי ואסטרטגי בפתיחת מרפאות חדשות ומרפאות קיימות.

אצלנו תהנו משירותי רואה חשבון לרופא ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על יחס אישי ומתן מענה מהיר ומקצועי לכל סוגיה. בתוך כך אנו מקפידים על הנחיה ויישום של הוראות ניהול הספרים הייחודיות לרופאים.

אנו מעניקים את שירותי ראיית החשבון שלנו הן בתל-אביב והן בירושלים במקצועיות, במסירות, באכפתיות, ובהתייחסות לכל פרט ופרט. אם הנך רופא בעל עסק עצמאי בכל שלב שהוא או ברצונך להקים עסק מסוג זה, מקומך אתנו. אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות, לבחינת השירותים לעיל, וכן השירותים המקצועיים הנוספים המוצעים על ידינו. צרו עמנו קשר וקבעו את פגישתם עוד היום לבחינת האפשרות לקבלת שירותים מקצועיים ממעלה ראשונה.

לתיאום פגישת ייעוץ חינם וליצירת קשר