רואה חשבון למתווכים:

עמוס כץ ושות' – רואי חשבון הינה אחת מפירמות ראיית החשבון המובילות בארץ, בליווי של מתווכים עצמאיים ומשרדי תיווך. מזה למעלה משלושים שנות קיומו, צמח והתפתח המשרד בירושלים ובתל-אביב ומעניק כיום שירותים מקצועיים ברמה הגבוה ביותר למאות לקוחות מכל רחבי הארץ, לרבות כמות נכבדת של עוסקים בתחום התיווך. משרדנו מעניק שירותים רבים ומגוונים, עם דגש על חדשנות מחד, ומקצועיות בלתי מתפשרת מאידך.

אצלנו בעמוס כץ ושות' – רואי חשבון מוענקים שירותים ללקוחות כמעט מכל ענפי המקצועות השונים ובניהם רבים מתווכים. כחלק מהערכים המנחים את עבודתנו, אנו מקפידים על מתן יחס אישי ומקצועי חסר פשרות, ליווי צמוד ומענה מהיר לכל לקוח, בהתאם לצרכיו האישיים והמקצועיים, במטרה לקדם אותו ואת עסקיו במלוא היכולת.

הצעד הראשון כעצמאי ב'עולם תיווך' הוא פתיחת התיקים ברשויות (מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי). בתוך כך יש לקחת בחשבון שתקנות מס ערך מוסף מגדירות כי מתווך נדל"ן אינו ראשי להיות מוגדר כעוסק פטור ממע"מ אלא שעליו להירשם כעוסק מורשה. אנו מעניקים שירותינו החל משלב ההחלטה לעסוק בתיווך ולהירשם כעצמאי, ועד לניהול השוטף של העסק. אנו נעזור לכם לנהל את העסק באופן שוטף מול הרשויות תוך ניצול הטבות המס להם אתם זכאים והכל כמובן תוך שמירה על הוראות החוק המחייבות.

בין השירותים הרבים המוענקים על ידי משרדנו:

• פתיחת תיקים ברשויות – מס ערך מוסף, מס הכנסה, ביטוח לאומי (לרבות תיקי ניכויים במקרים המתאימים).
• הגשת דוח שנתי על ידי רואה חשבון למתווך נדל"ן מדי שנה.
• שירותי הנהלת חשבונות מקצועיים על ידי צוות מיומן ומנוסה.
• הפקת תלושי משכורת לעובדי משרד התיווך.
• עזרה בניצול הטבות המס להן הנכם זכאים.
• דיווחים שוטפים לרשויות המס.
• הגשת הצהרת הון למתווכים.
• ייעוץ עסקי אסטרטגי – באמצעות CFO (סמנכ"ל כספים) חיצוני ממשרדנו.

אצלנו בעמוס כץ – ושות' רואי חשבון נצברו במהלך השנים ידע ומומחיות יקרי ערך בכל הקשור למתן שירותים למתווכים, כאלה המאפשרים ללקוח ליהנות משירותים מקצועיים מהמעלה הראשונה, שיסייעו לו לקדם את עסק התיווך שלו.

צרו קשר:

אם הנכם מתווכים בתחילת דרכם או מתווכים ותיקים וברצונכם לצאת לדרך חדשה, איכותית, רווחית ומקצועית – מקומכם עמנו. התקשרו אלינו עוד היום או מלאו את טופס יצירת הקשר, וקבעו פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות, עם רואה חשבון המתמחה בייעוץ למתווכים.

לתיאום פגישת ייעוץ חינם וליצירת קשר