רואה חשבון לעורכי דין

משרדי 'עמוס כץ ושות – רואי חשבון' הוקמו בשנת 1987 ונמצאים כיום במקביל הן בירושלים והן בתל אביב. משרדנו מדורג באופן תדיר בין משרדי רואי החשבון המובילים והאיכותיים ביותר בארץ, ומעניק ללקוחות שירותים מקצועיים ברמה גבוהה מאוד. מאז הקמתם, התפתחו המשרדים בקצב רב וצברו לקוחות רבים מענפים שונים, ובפרט לקוחות שהינם עורכי דין ובעלי משרדים לעריכת דין (בין אם באמצעות משרד יחיד, שותפויות, או חברות עו"ד).

כל אחד מלקוחותינו זוכה ליחס אישי וטיפול מקצועי המותאמים לצרכי העסק ולצרכיו האישיים של הלקוח. אנו מעניקים שירותים מגוונים המותאמים באופן אישי לצרכיו של הלקוח. משרדנו הינו בעל ניסיון רב בטיפול בעורכי דין, במשך למעלה מ-30 שנות קיומו של המשרד.

ראוי אף לציין כי ראש המשרד בתל-אביב, הינו רואה חשבון ועורך דין (אשר עבד במשרדי עורכי דין במשך תקופה), ואף ראש המשרד בירושלים הינו בעל תואר שני במשפטים, ומכאן שקיים בידנו ידע יקר והבנה עמוקה בכל הקשור לעולם המשפט ועריכת הדין בכלל, ולסוגיות מס, סוגיות חשבונאיות וסוגיות כלכליות ספציפיות הנוגעות לעורכי דין.

בין היתר, יש לקחת בחשבון שעורך דין אינו רשאי להירשם כ"עוסק פטור" לצרכי מע"מ, וכן לדעת לתת את הטיפול החשבונאי המתאים והנכון במקרים בהם גובים מהלקוח סכומים עבור הוצאות ו/או סכומים המשמשים כפיקדונות בהליכים שונים. בנוסף, יש לקחת בחשבון את העובדה שעו"ד רשאי תמיד לדווח על-בסיס מזומן.

בין השירותים המוענקים על ידי משרדנו:

• פתיחת תיקים במע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה עבור עורכי דין
• ייעוץ עסקי אסטרטגי.
• הנהלת חשבונות מקצועית ומהימנה – ע"י צוות מיומן, ותיק ובעל ניסיון.
• ניהול מלא של הדיווחים השוטפים לכלל רשויות המס, מע"מ, מקדמות מס הכנסה וביטוח לאומי ומענה על דרישות נוספות מטעם הרשויות והבנקים.
• עריכת והגשת דו"ח שנתי לעורך דין.
• הכנת הצהרת הון, לרבות ביצוע השוואת הון במידת הצורך.

אנו ב'עמוס כץ ושות – רואי חשבון', מלווים עורכי דין החל מהשלבים העסקיים הראשוניים ביותר (התעוררות הרצון לפתיחת משרד עצמאי), ועד לשלבי ניהול העסק ברמה היומיומית, בין אם באמצעות משרד יחיד, שותפות, או חברת עו"ד. אצלנו תזכו לאורך כל הדרך ליחס אישי מסור מצוות עובדים בכירים וזוטרים כאחד, לשירות מקצועי, אכפתי, וחסר פשרות.

צרו קשר:

אם הנכם עורכי דין, וותיקים או בתחילת דרכם, וברצונכם לקבל שירותי ראיית חשבון מקצועיים מהמעלה הראשונה – פנו אלינו. אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות, לבחינת השירותים לעיל, וכן השירותים המקצועיים הנוספים המוצעים על ידינו. ניתן ליצור עמנו קשר ולתאם פגישה גם בהתרעה קצרה דרך טופס צור הקשר או בטלפון.

לתיאום פגישת ייעוץ חינם וליצירת קשר