רואה חשבון לפרילנסרים

זה למעלה מ-30 שנה, בולט משרד עמוס כץ ושות' כאחת מפירמות ראיית החשבון הגדולות ביותר בארץ למתן שירותים בתחומי הביקורת, המיסוי, הייעוץ, הליווי הפיננסי והנהלת החשבונות. רואי החשבון במשרדנו מתמחים במגוון רב של שירותים מקצועיים ומעניקים את שירותיהם במשרדים הממוקמים הן בירושלים והן בתל אביב.

משרד עמוס כץ ושות' – רואי חשבון, חרט על דגלו ערכים של מסירות, מקצועיות, אכפתיות, אנושיות ומצוינות. המוניטין של המשרד נבנה, בן היתר, על סמך ניסיון עשיר בטיפול עצמאים ופרילנסרים במגוון תחומי פעילות ועסקים. בתוך זאת, במשרדנו נצבר ידע ייחודי והבנה מעמיקה אודות ייעוץ בהקשרי שכר אמנים, שכר מרצים ושכר סופרים (למידע נוסף, קראו כאן).

בפעולתנו, נעשית הקפדה על הפרטים המקצועיים והאישיים הקטנים ביותר, זאת תוך הצמדות לערכים המובילים את משרדינו. אנו מקפידים להעניק ללקוח את כל השירותים להם הוא זקוק תוך זמינות מלאה ללקוח. במשרדינו תוכלו ליהנות מליווי אישי צמוד ומותאם אישית על ידי צוות בכיר ומנוסה ביותר.

אנו מעניקים את שירותינו ללקוחות ממגוון רב של ענפים עסקיים, כאשר לכל אחד ואחד מותאמת תכנית שירות אחרת בהתאם לצרכיו ולתחומו העסקי. בין מגוון המקצועות הרבים להם אנו מעניקים את שירותינו, נמנים גם המקצועות המרכזיים בהם מקובלת מתכונת העסקה של פרילנס. בין מקצועת אלה נמנים: מקצועות הפקה, צלמים, אנשי עיתונאות, מוזיקה, פרסום, תרגום ועריכה, גרפיקה, מתן שירותי ייעוץ ובעידן האינטרנט גם פרויקטים בתחום המחשוב, כתיבת תוכן, מתכנתים, תסריטאים ותחומים נוספים. אנו מלווים עשרות רבות של פרילנסרים החל משלב הקמת העסק והן במהלך ניהולו השוטף ומקפידים על מתן כל שירותינו במקצועיות ומסירות.

מבין השירותים המוענקים על ידי משרדינו לפרילנסרים:

  • שירותי הנהלת חשבונות מלאים על ידי צוות מקצועי ומנוסה בטיפול בפרילאנסרים
  • הכנת והגשת דוח שנתי על ידי רואה חשבון.
  • ייעוץ עסקי אסטרטגי לפרילנסרים במטרה למנף רווחים בעסקיהם.
  • דיווח שוטף לרשויות המס, מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
  • הגשת הצהרת הון וכן דוחות מיוחדים לפרילנסר באם צריך.
  • ביצוע תכנוני מס וסיוע בקבלת הטבות מס המוענקות לפרילנסרים על ידי המדינה.

משרדינו מתמחה במתן שירותים נרחבים לעוסקים פטורים ולעוסקים מורשים כאחד. כאן אנו מבינים את הדרישות השונות והייחודיות של כל עוסק ועוסק ומתאימים את השירות והיקפו עבורכם. לקריאה נוספת על ההבדלים, היתרונות והחסרונות של עוסק פטור אל מול מורשה – לחצו על הקישור

צרו קשר:

משרדינו פועלים הן בירושלים והן בתל אביב ואנו מעניקים שירותים ללקוחות בכל רחבי הארץ.
אם הנכם פרילנסרים באחד התחומים הבאים או בתחומים נוספים: מקצועות הפקה, צלמים, אנשי עיתונאות, מוזיקה, פרסום, תרגום ועריכה, גרפיקה, מתן שירותי ייעוץ, ביצוע פרויקטים בתחום המחשוב, כתיבת תוכן, מתכנתים, תסריטאים ותחומים נוספים; וברצונכם להוביל ולקבל שירותי ראיית חשבון מהמעלה הראשונה מקומכם עמנו. נשמח לייעץ לכם!

התקשרו אלינו עוד היום בטלפון ירושלים – 02-5665122 תל אביב-  03-9665122 או מלאו את טופס יצירת הקשר, וקבעו פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות, עם רואה חשבון המתמחה בייעוץ לפרילאנסרים.

 

להמשך קריאה בנושא הכנסות כפרילנסרים ובפרט מ"שכר מרצים", "שכר אמנים" ו-"שכר בוחנים" לחצו על הקישור.

 

לתיאום פגישת ייעוץ חינם וליצירת קשר