רואה חשבון לפסיכולוג /ית

עמוס כץ ושות' – רואי חשבון הינה פירמת רואי חשבון מובילה הפועלת מזה למעלה מ30 שנה. במשרדינו מעניקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות מקיפים למאות לקוחות מרחבי הארץ והעולם, אשר חלק מהותי מהם הינם פסיכולוגים. מדובר הן בפסיכולוגים בתחילת דרכם והן בפסיכולוגים בעלי קליניקה קיימת ומשגשגת.

לקוחותינו הפסיכולוגים זוכים לקבלת ליווי צמוד, מקיף ומקצועי החל משלב סיום ההתמחות והתעוררות הרצון לפתוח קליניקה פרטית, דרך פתיחת העסק, ועד לשלבי הניהול השוטף שלו. בנוסף אנו גם מלווים פסיכולוגים הנדרשים לפתוח תיק עוסק מורשה עוד בשלב ההתמחות. במשרדינו תזכו ליחס אישי ולמענה מהיר ומקצועי באופן ייחודי, בהתאם לאחד העקרונות המובילים משרדינו והוא – הלקוח במרכז.

בעמוס כץ ושות' – רואי חשבון רואים לאורך כל הדרך את טובת הלקוח והצלחת עסקו ועושים הכל כדיי לסייע לו לנהל נכונה את העסק תוך ניצול הטבות המס מחד, והקפדה על הוראות החוק המחייבות מאידך.
במהלך 30 שנות הניסיון של המשרד, נצברו בידינו ידע יקר ערך, הבנה עמוקה והן מומחיות בכל הקשור להענקת שירותים לפסיכולוגים, ואנו מקפידים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

שירותינו המוענקים לחברות ולעצמאים בעלי העסקים השונים, ובפרט לפסיכולוגים, מלווים בהבנה של השוני שבין כל ענף וענף, ובפרט בדרישות המוטלות על פסיכולוגים דוגמת החובה לנהל ספרים לפי תוספת ו' (החלה על רופאים ופסיכולוגים), ולא לפי התוספת החלה על בעלי מקצועות חופשיים אחרים. זאת, לצד כללים נוספים שיש לקחת בחשבון על מנת לתת את השירות המתאים והמקצועי ביותר.

בין השירותים הרבים המוענקים על-ידי משרדנו:

• פתיחת תיקים וייצוג במע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה עבור פסיכולוגים.
• הגשת דוח שנתי על ידי רואה חשבון לפסיכולוג מדי שנה.
• הנהלת חשבונות – על ידי צוות מיומן של מנהלות חשבונות.
• הדרכת בעל העסק בהתאם להוראות ניהול הספרים החלות על פסיכולוגים.
• הכנת הצהרות הון לפי דרישות מס הכנסה, וכן דוחות מיוחדים ככל שנדרש.
• ייעוץ עסקי ואסטרטגי בפתיחת קליניקה חדשה והן בהתנהלות של קליניקה קיימת.

צרו קשר:

משרדינו פועלים הן בירושלים והן בתל אביב ואנו מעניקים שירותים ללקוחות בכל רחבי הארץ.
אם הנכם פסיכולוגים בתחילת דרכם וברצונכם להקים עסק עצמאי או שברשותכם קליניקה קיימת – מקומכם עמנו. התקשרו אלינו עוד היום או מלאו את טופס יצירת הקשר, וקבעו פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות, עם רואה חשבון המתמחה בייעוץ לפסיכולוגים.

לתיאום פגישת ייעוץ חינם וליצירת קשר