רואה חשבון לסוכן ביטוח

עמוס כץ ושות' – רואי חשבון היא אחת מפירמות ראיית החשבון הגדולות בירושלים ובתל-אביב. אנו מקפידים להעניק לכל לקוח יחס אישי, ליווי צמוד ומענה מהיר ומקצועי לכל צרכיו. אחד מענפי ההתמחות הייחודיים שלנו הוא סוכני ביטוח. אנו מעניקים לסוכני ביטוח מגוון רחב של שירותים: החל משירותים "קלאסיים" כגון הנהלת חשבונות, ביקורת, ייעוץ מס, והגשת דוחות שנתיים, וכלה בשירותים ייחודיים בהם פיתחנו התמחות מיוחדת כגון הערכת שווי סוכן ביטוח וסוכנויות ביטוח וליווי עסקאות קניה / מכירה של תיקים.

ניסיון מקצועי בתחום הביטוח

למשרד עמוס כץ ושות' – רואי חשבון, התמחות מקצועית רחבה בתחום הביטוח, אשר נצברה לאורך 30 שנות ניסיון, מאות רבות של דוחות שנתיים עבור סוכני ביטוח ועשרות רבות של עסקאות אותן ליווינו.

קיימת חשיבות לבחירת רואה חשבון בעל ידע מקצועי מתאים אשר מכיר את תחום הביטוח על בהיבטיו השונים, שכן לענף זה מאפיינים ייחודיים, אשר באים לידי ביטוי, בין היתר, בנהלי ביקורת מיוחדים וייחודיים, אשר אי-הפעלתם עלולה להביא לדיווח שגוי לרשויות המס ו/או לתשלומי מס מיותרים.

בהקשרים אלו ניתן לציין בין היתר את הוראות ניהול הספרים הייחודיות החלות על סוכני ביטוח (ראו תוספת ט"ו להוראות מס הכנסה – ניהול פנקסי חשבונות), וכן את הצורך בבחינת האישורים השנתיים המתקבלים מחברות הביטוח.

השירותים המקצועיים שלנו – שירותי רואה חשבון לסוכן ביטוח, יסייעו לכם בניהול נכון ומוצלח של עסקכם, באופן שיאפשר לכם שליטה על המתרחש בעסק, ניצול הטבות המס השונות, והתנהלות חוקית ויעילה מול רשויות המס.

הלקוח במרכז

אנו רואים תמיד לנגד עינינו את טובת הלקוח והצלחתו, והכל כמובן במסגרת החוק. וזאת כוון שפעילות עמוס כץ ושות' רו"ח מושתת על אסטרטגיה המעניקה ללקוח פתרון שלם, תוך הבנה עסקית, ניסיון ומקצועיות ויכולת להעניק שירות כולל המותאם לפעילות הלקוח וצרכיו.

למידע נוסף וליצירת קשר

לקריאת מידע נוסף בגין הערכת שווי סוכני ביטוח – לחצו על הקישור.
ליצירת קשר ולתיאום פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות, עם רואה חשבון לסוכן ביטוח – אנא התקשרו אלינו או מלאו את טופס יצירת הקשר.

לתיאום פגישת ייעוץ חינם וליצירת קשר